Skoči na glavno vsebino

Mundinger Transport GmbH

Dosledna optimizacija na področju hitrosti

Mundinger Transport, špediter z jeklenimi predali za prevoz paličnega materiala, v svojem novem skladišču v Rudersbergu v zvezni deželi Baden-Württemberg blago ves čas premika z viličarji. »Žerjavi, ki so v uporabi v večini skladišč dolgega tovora, so pogosto ozko grlo za učinkovito interno logistiko,« po svojih izkušnjah zatrjuje direktor Dietmar Wiedmann. »Če pa se vsi logistični postopki izvajajo z viličarji, postane sistem zelo fleksibilen in učinkovit.« Ker podjetje Mundinger Transport za svoje stranke palični material tudi posebej veže v pakete, pakira in celo žaga, je učinkovitost pri ravnanju z materialom še posebej pomembna. Wiedmann dodaja: »Poleg tega se s pogostejšo uporabo viličarjev lahko zelo preprosto poveča zmogljivost prekladanja blaga znotraj skladišča – kar z žerjavi ni mogoče.«

Skladišče zasnovano za uporabo standardnega viličarja

Zato je bila uporaba viličarja podlaga za zasnovo novega skladišča za dolgi tovor: hladno in nerjaveče jeklo se v konzolnih regalih skladišči kot dolg tovor z dolžinami snopov od 3 do 6 metrov. Tako lahko viličar hitro in natančno doseže posamezne artikle. V uporabi so standardni pettonski viličarji, ki lahko zlahka premikajo tovor s 4 tonami. V vsak predelek regala je treba naložiti takšen tovor, kot ga lahko naložimo na viličar, da tako zagotovimo preprostost postopkov. Za varno dosegljivo višino dviga je Wiedmann določil 5,5 metra.

Nosilnost posameznih regalov 40 ton

S tem so bili določeni okvirni pogoji za konzolne regale: najvišja skladiščna raven na 5,25 metra, deset skladiščnih ravni, nivoja kozol do 4 tone, nosilnost posameznih regalov do 40 ton. »Le malo proizvajalcev regalov ima v svojem programu standardne regale s tako visoko nosilnostjo,« pravi Wiedmann. OHRA pa je lahko ponudila ustrezen koncept. Zaradi uporabe polnostenskih profilov za vse nosilne elemente imajo konzolni regali podjetja iz Kerpna izjemno nosilnost. »Za nas je bil pomemben tudi majhen razmik med obešenimi regalnimi konzolami, ki znaša zgolj 5 centimetrov,« dodaja Wiedmann. »Tako lahko višine nivojev zelo natančno prilagajamo dejanskim višinam snopov materiala. Zato je v skladiščnem prostoru le malo praznega prostora oz. lahko povsem zmanjšamo potrebno višino dviga z viličarjem – vsak prihranjen centimeter skrajša čas premikanja.«

Učinkovitejši za 40 odstotkov

V novem skladišču podjetja Mundinger Transport je danes na desetih enostranskih in dvostranskih konzolnih regalih z do 74 metrov dolgimi vrstami mogoče skladiščiti 6.500 ton dolgega jeklenega tovora. Skladiščenje v konzolnih regalih omogoča dober pregled nad skladiščenim blagom. V kombinaciji z natančnim dostopom do posameznih artiklov se zmanjša število napak pri odpremi. Preprostejše ravnanje poleg tega znatno zmanjša škodo na blagu v primerjavi s skladiščenjem na tleh. Predvsem pa skladišče omogoča visokoučinkovite skladiščne postopke: »V primerjavi s tipičnim skladiščem dolgega tovora, kjer je v uporabi žerjav, je osebje pri nas približno 40 odstotkov bolj učinkovito,« pravi Wiedmann. Tudi v primeru kratkih dobavnih rokov lahko odpremo izvedejo brez težav – v podjetju Mundinger Transport so naročila praviloma odpremljena v roku 24 ur. Wiedman poudarja, da lahko prednosti skladišča, ki je optimizirano na področju hitrosti, izkoristijo tudi prevozniki, ki dobavljajo material: »Pri nas vozniki na raztovarjanje tovornjaka čakajo največ 60 minut.«

O podjetju Mundinger Transport:

Podjetje Mundinger Transport GmbH je specializirano za pogodbeno logistiko na področju hladnega in nerjavečega jekla, ki se skladišči kot dolg tovor in v dolgih paketih. Z več kot 30 vozili podjetje s sedežem v Rudersbergu opravlja prevoz paličnega materiala poljubne dolžine, prekladanje dolgega tovora brez omejitev ter prevoz neposredno od začetne do končne točke, predvsem v južni Nemčiji. Poleg tega dolgi tovor, kakor stranka naroči, tudi ločijo, komisionirajo, pakirajo in po potrebi žagajo. Mundinger Transport je eden izmed samo dveh špediterjev z jeklenimi predali za prevoz paličnega materiala v Nemčiji s posebno ponudbo takšne vrste.


Galerija projektov